به گزارش لنجان نا، غلامرضا داداشزاده با اشاره به اینکه این ارزیابی سالانه براساس هشت معیار رهبری و استراتژی، نتایج جامعه، منابع و مشارکتها، فرآیندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج کارکنان منابع انسانی و نتایج کلیدی و ۲۶ زیرمعیار انجام میشود، گفت: در بخش تلفن سیار سراسری، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به ترتیب ۴۶۶ و ۴۵۱ امتیاز را کسب کرده و مطابق با الگوی ارزیابی سطح تقدیرنامه ۴ ستاره را به دست آوردند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: در بخش تلفن ثابت استانی، شرکت مخابرات استان اصفهان ۳۹۱ امتیاز و شرکت مخابرات استان قم ۳۸۱ امتیاز را کسب کرده و به ترتیب مقام اول و دوم را در بین شرکتهای مخابرات استانی به دست آوردند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/